ubuntu-dk Linuxforum?

Soren Hansen sh at linux2go.dk
Ons Jan 17 18:20:49 GMT 2007

On Wed, Jan 17, 2007 at 04:19:51PM +0100, Niels Kjøller Hansen wrote:
> Jeg er klar på en stand, og har fri fredag d. 2. Derudover har jeg for
> nyligt gjort julerent i mit kælderrum på Amager, så der burde være
> klart.

Fornemt.

> Skal jeg tjekke i Canonical hvad de kan/vil sende os som uofficielt
> LoCoTeam? Ellers kan jeg printe 'gratis' a3 og a4 (i farver) på mit
> ene studiejob, og vi burde kunne skaffe Dapper og med lidt held
> Edgy-CD'er.

https://wiki.ubuntu.com/UbuntuAtConferences fortæller om, hvad man skal
gøre for at få sådan en konferencepakke fra Canonical og man skal være
ude mindst 4 uger før konferencen, så der er ikke en masse tid at løbe
på.

> Jeg skriver lidt mails rundt i aften. Hvem er interesseret i at
> bemande standen? Jeg hjælper som sagt gerne til.

Jeg er helt sikkert. Bemærk: Det er kun lørdag! Brugergruppestandene er
der åbenbart ikke om søndagen.

--
| Soren Hansen    | Linux2Go                  | http://Linux2Go.dk/ |
| Seniorkonsulent | Lindholmsvej 42, 2. TH    | +45 46 90 26 42     |