ubuntu-dk Linuxforum?

Niels Kjøller Hansen niels.k.h at gmail.com
Ons Jan 17 15:19:51 GMT 2007

Jeg er klar på en stand, og har fri fredag d. 2. Derudover har jeg for
nyligt gjort julerent i mit kælderrum på Amager, så der burde være
klart. Skal jeg tjekke i Canonical hvad de kan/vil sende os som
uofficielt LoCoTeam? Ellers kan jeg printe 'gratis' a3 og a4 (i
farver) på mit ene studiejob, og vi burde kunne skaffe Dapper og med
lidt held Edgy-CD'er.

Jeg skriver lidt mails rundt i aften. Hvem er interesseret i at
bemande standen? Jeg hjælper som sagt gerne til.

mvh
Niels