ubuntu-dk OEJLUG - anyone?

Daniel Skov Klejnstrup danielklejnstrup at gmail.com
Tir Jan 9 19:03:42 GMT 2007

On Tuesday 09 January 2007 10:20, Martin Willemoes Hansen wrote:

> Nej, det ser fint ud :)

Hvad dækker sponsoratet fra PROSA over? (lokaler?)

Jeg har skrevet til bestyrelsen at oejlug.dk flere gange uden svar... (ang.
sponsorater, m.v.)

Hvor mange kommer der normalt til sådan et arrangement?

Jeg har mulighed for at tage nogle netkabler med den 27. januar. (Hvor mange,
og hvor lange?)

Vi ses... (Skal jeg skrive en mail til bestyrelsen, eller kan du bruge
tilmeldingen her?)

MVH Daniel Skov Klejnstrup