[ubuntu-dk] LoCo-folder til LinuxForum og andet.

Niels Kjøller Hansen niels.k.h at gmail.com
Ons Feb 28 23:13:10 GMT 2007

Hej Alle.

Desværre er det gået lidt trægt for mig at få folderne klar. Jeg har
haft alt for travlt med andre ting, og tusind andre mere eller mindre
dårlige undskyldninger.

Jeg har panik-skrevet og designet en lille pixi-bog, som jeg har lagt på

http://kjoller.eu/stuff/LoCoFolder.pdf

(Jeg håber at liste-admin sletter min besked hvor jeg har prøvet at
vedhæfte den, ellers beklager jeg spammen)

Jeg ville være meget taknemmelig, hvis folk gad læse teksten igennem for
de værste brølere og tyrkfjel i løbet af torsdagen (så tidligt som muligt).

Kommentarer på designet modtages også gerne, men det er begrænset hvad
jeg kan nå af ændringer.

Teksten burde snarest kunne findes på

https://wiki.ubuntu.com/DanishTeam/LF2007Planl%c3%a6gning/GodtIgangMedLoCoTeam

Jeg går igang med design og gennemlæsning af erhvervs-folderen i morgen
formiddag.

Hvordan går det med Bruger-folderen? Det kunne være fedt med en folder,
men ellers har jeg en stak engelsk-sprogede liggende, der dog er meget
generelle.

Er der mulighed for et haste-møde i morgen eftermiddag omkring kl.
16.30? Jeg skal noget om aftenen, og kan ikke nå hjem til min hule på
amager, så jeg håber at man kan IRC'e på hovedbibliotekets trådløse netværk.

mvh
Niels