[ubuntu-dk] ubuntudanmark.dk - henviser til Automatix?!

Martin Pihl martin at martinpihl.dk
Man Dec 17 18:38:35 GMT 2007

Lasse Havelund skrev:
> Halløj alle--
>
> Jeg lagde mærke til, at der på ubuntudanmark/chat/ står, at Java kan installeres
> med Synaptic eller Automatix. Jeg spurgte i #ubuntu-dk, hvem der stod
> bag siden, og shiyee fortalte mig, at de ansvarlige for siden var med
> her på mailinglisten.
>
> Vi ved jo alle, at Automatix er skadeligt for et Ubuntusystem---kan det
> virkeligt være rigtigt, at vi så på vores `hjælpeside' ligefrem
> henviser til det?
>
> Hvad mener I andre? Bør det ikke stryges?
>
> - Lasse Havelund

Hej Lasse

 Tak for din observation. Du har helt ret, vi bør ikke henvise til Automatix længere, og jeg har også fjernet anbefalingen nu. Det er et levn fra da kun Automatix tilbød en automatisk og pain-free installation af Java, men nu hvor Ubuntu selv tilbyder let installation af Java, er henvisningen ikke længere nødvendig.

Mvh
Martin