[ubuntu-dk] ubuntudanmark.dk - henviser til Automatix?!

Lasse Havelund lasse.havelund at gmail.com
Søn Dec 16 21:13:18 GMT 2007

Halløj alle--

Jeg lagde mærke til, at der på ubuntudanmark/chat/ står, at Java kan installeres
med Synaptic eller Automatix. Jeg spurgte i #ubuntu-dk, hvem der stod
bag siden, og shiyee fortalte mig, at de ansvarlige for siden var med
her på mailinglisten.

Vi ved jo alle, at Automatix er skadeligt for et Ubuntusystem---kan det
virkeligt være rigtigt, at vi så på vores `hjælpeside' ligefrem
henviser til det?

Hvad mener I andre? Bør det ikke stryges?

- Lasse Havelund
Navn       : ikke tilgængelig
Type       : application/pgp-signature
Størrelse  : 189 bytes