[ubuntu-dk] Medlemskab - kan vi kalde det noget andet?

Philip Munksgaard pmunksgaard at gmail.com
Tor Dec 6 15:47:28 GMT 2007

Hej

Som en af de nytilkomne til det danske Ubuntu fællesskab må jeg erklære mig
enig med Søren.
Mht. bedre forslag til titler, må jeg indrømme at jeg ikke umiddelbart har
noget bedre forslag. Det kommer vel også lidt an på hvad det skal signalere,
og hvad "medlemmernes" opgaver er. Hvad betyder det at man er medlem, både
for en selv og for fællesskabet?

Mvh Philip Munksgaard (Munksgaard at irc)