[ubuntu-dk] Mail archive løsning

Thomas Domingo Dahlmann domingo at domingo.dk
Lør Dec 1 09:56:48 GMT 2007

Hi

Er der nogen, som kender til en mail archive løsning, som kan bruges til
at opbevare al mail i et halv år (revisionskrav i det offentlige).
Jeg har en gateway, som skal bcc al ingåedne og udgående mail til denne
box. Løsningen skal gerne kunne håndtere rigtig mange mails (selvfølgelig
;ø) ) og man skal også kunne søge og genfinde mails med rimmelig lethed.

Jeg har haft kig på dbmail, som lyder rigtig, men findes der andre OSS
løsninger?

pft.

/Thomas
Registered Linux user number 411788
http://wiki.lnxgeek.org
"Did you remember to pay your Redmond taxes?"