[ubuntu-dk] Nedbrud

Leg leg at besked.com
Fre Aug 31 17:04:05 BST 2007

Hej Danske Ubuntu team
Jeg håber på at du kan hjælpe mig med dette problem.
Problemet er at jeg ikke kan benytte en opløsning der er højere end 1024x768
ved 58 htz. 24 bit hvorfor  downloadede en  ny Nvidia driver og det gik helt
galt, systemet gik ned.
Jeg får følgende vedlagte billeder - fejl ved opstart.
Kan jeg redde dette os?
Det er en grov fejl at systemer kan gå ned ved denne type fejl, systemet
burde have afslået at gå videre med installationen eller have gået til en
grund VGA opsætning.
Jeg er ny bruger af Ubuntu og havde tænkt mig at bruge dette mere seriøst.
Der er et flot OS, med mange godttænkte features  mangler måske det
tredimentionelle look, men ok.
Mit grafikkort er et nyere MSI  7600 GS med. 256 mb ram
Jeg har lige bygget en Intel dual core 2,64 Ghtz og er egentlig ikke
ophidset over hastigheden, jeg arbejdede lidt med Linux i 1998, vi kørte da
en rimeligt ustabile Linux,
Jeg husker galt, på en 386 PC med 8mb ram og den var hurtig også set med
2007 øjne. - Det var dengang!

Hvis du kan afse tid til at svare vil det glæde mig meget

De bedste hilsner

E Lars