[ubuntu-dk] Ubuntu på Version2: #2

Søren Bredlund Caspersen soeren.b.c at gmail.com
Ons Aug 22 20:45:20 BST 2007

Jeg syntes det ser interessant ud og vil sikkert være en god mulighed
for at få Ubuntu gjort mere synligt. (Version2 har vist relativt mange
brugere / besøgende?)

På den anden side skal vi nok ikke være blinde for at version2
selvfølgelig også har en interesse i dette. De vil sikkert gerne have
nye aktive brugere - og måske nogen til at afprøve deres nye
gruppefunktionalitet før den gives fri til alle?

Men vi har vel ikke rigtig noget at tabe på at der bliver oprettet
sådan en gruppe - hvis der ikke kommer nogen aktivitet er det vel
heller ikke så slemt?

Søren