[ubuntu-dk] Linux på Dell-computere?

Lasse Havelund lasse at havelund.org
Fre Aug 10 21:22:26 BST 2007

Well, jeg ringede faktisk til Dell her den anden dag (da vi fik at vide,
at de ville begynde at sælge i Tyskland, Frankrig og England også), og
ham jeg snakkede med antydede altså, at det er meget snart.

Jeg spurgte om, og i så fald hvornår, vi kunne regne med at se Dell
computere med Ubuntu i Danmark/Norden. Han sagde, og jeg citerer, at
"marketingsfolkene sidder med kortene meget tæt ind til kroppen, og han
kunne derfor ikke udtale sig nærmere om det."

Gode nyheder, i mine ører!

Jeg har dog skrevet mig op på siden. God idé!

- Lasse