[ubuntu-dk] CD uddeling

Daniel Skov Klejnstrup danielklejnstrup at gmail.com
Ons Aug 8 20:32:49 BST 2007

Update til ansøgningen:

1. Foreningens navn, adresse, telefonnummer og navnet på den ansvarlig.
2. Formålet med opstillingen
3. Tidspunktet for opstillingen. (I Århus Midtby gives der kun tilladelse
til 14 dage om året for hver forening)
4. Bodens størrelse
5. Ønske om placering og eventuel alternativ placering

Jeg har følgende oplysninger:

1. Østjyllands Linux-brugergruppe, Vesterbrogade 29, 2. -14, Tlf: 50572740,
Daniel Skov Klejnstrup
2. Formålet med standen, er at informere befolkningen omkring Linux, og dets
anvendelse. Der opstilles 2 computere i standen, hvor folk kan sætte sig og
få en "hands-on" fornemmelse af systemet! - Foreningen, og dette
arrangement, er ikke kommercielt. - Der sælges ikke noget fra standen, og
der reklameres ikke for kommercielle produkter.
3. Hvornår? - Et par dage efter hinanden, så folk evt. kan tygge lidt på
oplysningerne, og vende tilbage?
4. Boden vil være ca. 2x2 meter, og vil være bemandet af 3-5 personer.
5. Umiddelbart stemmer jeg på Sct. Clemensbro! - Der passerer mange
mennesker forbi! - Hvad synes I?

Vi skal have udvidet punkterne 2, 3 og 5 med yderligere beskrivelse...

/Daniel