[ubuntu-dk] CD uddeling

Lasse Havelund lasse at havelund.org
Tir Aug 7 23:58:59 BST 2007

Dér var jeg heldig; gik glip af den første e-mail.

Det lyder altsammen meget godt---flot arbejde! Det må jeg sige. :).

Og ja, jeg kan såmænd godt tage kontakt til Canonical. Det er ikke noget
problem overhovedet.

Umiddelbart tror jeg ikke, at det ville være noget problem for Juliux at
lave nogle Kubuntushirts, såvidt det er i en vis mængde (jeg tror ikke,
at han går ud og laver et nyt trykmønster for 2-3 shirts).

Jeg kan checke med Juliux, og jeg checker med Canonical. I'll keep you
posted.

- Lasse