[ubuntu-dk] Ubuntu t-shirts, polo-trøjer og "business shirts"

Lasse Havelund lasse at havelund.org
Lør Apr 21 17:23:17 BST 2007

Juliux fra ubuntu-de.org skal i gang med at få lavet nogle flere forskellige
trøjer med Ubuntu-logo-motiver, namely t-shirts, polo-trøjer og "business
shirts" (hvad det er kan jeg ikke helt præcist sige).

Alle er med på-broderede logoer fremfor tryk der falmer efter ganske kort
tid holder sig ganske pænt--jeg reddede mig en af de før første oplag blev
udsolgt.

De bliver alle lavet i blå og sort, men hvis man skal sørge for at få en
sort skal den reserveres inden 1. maj (pr. e-mail med størrelse og antal).

Jeg tør godt lægge hovedet på blokken og sige at kvaliteten er fed, og at
jeg stærkt kan anbefale dem.

http://ubuntu.juliux.de/shirt/polo.jpg <- sådan så de ud sidst.

Jeg er ret sikker på at de "business shirts" han nævner er nogle almindelige
skjorter, men jeg kan tage fejl.

I kan reservere eller sende ham en e-mail på juliux at ubuntu-de.org

Priserne er således:

T-shirts: €10 + forsendelse (fra Tyskland)
Poloshirts: €15
Business-shirts: €20

- Lasse