[ubuntu-dk] Feisty release

Niels Kjøller Hansen niels at kjoller.eu
Man Apr 16 12:19:06 BST 2007

On 4/16/07, Kasper Myram <kasper at myram.dk> wrote:

> Har adgang til et hyggeligt lokale hos naboen (www.brønshøjhotel.dk)
> med mulighed for netadgang og øl/vand til rimelige priser.
> Der er plads til osse at kunne lave nogle aktiviteter (install mv.) og
> der kan opstilles projektor, så hvis der er stemning for noget i
> Brønshøj, så sig til.

Hvis der er ressourcer til et større arrangement, ville det være
enormt fedt. Jeg har desværre ikke personligt tid til at banke noget
op.

Hvis vi holder os til bar-idéen, så ligger der et mindre og måske en
anelse lumsk værtshus på Nordre Frihavnsgade, lige ved Nordhavn
Station kaldet "Chevy's". De lokale plejer at være venlige nok, og der
er en afdeling (med billard), der er relativt afskærmet fra resten af
etablisementet, hvor man nok skulle kunne sidde nogle få stykker og
nyde en hyggeøl eller -sodavand.

Jeg tror så desværre ikke at der er WiFi, så hvis det skal være en del
af konceptet må vi hellere finde et andet sted.

mvh
Niels