ubuntu-dk Interesse

Niels Kjøller Hansen niels.k.h at gmail.com
Tir Nov 14 18:29:31 GMT 2006

Hej Jesper.

Jeg ved ikke om det er mig, du henvender dig til (der er vist flere
Niels'er på listen), men here goes:

Så vidt jeg kan se, er der 77 tilmeldt mailinglisten, hvor mange af dem,
der har os tilmeldt et spamfilter skal jeg ikke kunne sige. Vi har haft
lidt problemer med spam på listen, men det ser heldigvis ud til at være
stilnet lidt af nu :-).

Fedt at du prøver igen med ubuntu. Listen her skulle gerne give mulighed
for kvalificeret hjælp. Ellers (og denne meddelelse er også til andre),
er man igang med at starte et dansk ubuntu-forum op på
http://ubuntudanmark.dk/forum som jeg godt kunne tænke mig at der kom
lidt gang i. Vi er pt. 11 tilmeldte brugere, lidt mere liv kunne ikke
skade.

mvh
Niels