ubuntu-dk Sidste pmindelse

Niels Kjller Hansen niels.k.h at gmail.com
Tor Mar 16 14:18:31 GMT 2006

Til alle nye på listen, og listen generelt:

Så er der sidste udkald til deltagere til aftenens møde vedr. projekt
UbuntuLove.dk.

Vi starter på Kvintuskollegiet (Kvintus Allé 7, v.322) med lidt snak om
opbygning, hvorefter vi spiser lidt pizza, og går lidt mere i dybden.

Alle deltagende er velkommen og jeg giver øl og sodavand.

kontakt mig på e-mail eller jabber (nkh at jabbernet.dk), hvis I kommer.

Hvis jeg ikke er til at få fat på (når nu, jeg sidder i metroen på vej
hjem), burde jeg også kunne findes på krak.dk eller degulesider.dk

Håber stadig på lidt entusiasme

Med venlig Hilsen
Niels Kjøller Hansen