ubuntu-dk Udmeldelse (?)

Sven Heise ssimm at nostromo.dk
Tor Mar 16 09:31:18 GMT 2006

Hej Mailingslste,
Jeg tilmeldte mig engang for jeg kan lide Ubuntu som styresystem og
troede at jeg kunne måske hjælpe med noget, men det overstiger i
sandheden mine IT-evner som evig nybegynder.
Så derfor vil jeg gerne udmelde mig fra den danske Ubuntu mailingsliste
her, men der er desværre en bug, som gør det umuligt for mig at gøre det
fra websiden.
Jeg er spændt på den nye newb-side.
Tak for jeres arbejde!
Sven
P.S. Der kom ellers nogen gange nogen mails fra den store verden over
jeres liste, som er spam og sådan nogen meddeleser (på engelsk)
som at mit konto (har aldrig oprettet et) vil blive brugt fra et andet
sted (location). Sådannoget må der være forstyrende for jeres arbejde.
kan dette ikke forhindres på en måde?
The day Microsoft makes something that doesn't blow up will be the day
they start making inflatible dolls. (Goodwin Steward)