ubuntu-dk Newbie site og møde, mødested?

Niels Kjøller Hansen niels.k.h at gmail.com
Fre Mar 10 22:24:27 GMT 2006

fre, 10 03 2006 kl. 15:03 +0100, skrev Jan Hauge:
> Jeg vil da egentlig meget gerne vide hvilken adresse i har tænkt jer at
> mødes på mht. beslutning om at komme eller ej?
> Mvh
> Jan

Jeg havde tænkt at det skulle være i min nye kollegielejlighed på
Kvintus Kollegiet, Kvintus Allé 7, 2300 København S.

Lige nu sidder jeg i det helt store flytterod, men jeg tænker at have
lidt mere styr på det på torsdag :-). Til gengæld blev der ikke drukket
helt så mange flytteøl som forventet, så jeg har en lille halv kasse
Harboe Guld, hvis folk er til sådan noget. Dog ikke som indikation til
at det skulle gå op i druk.

/Niels K.