ubuntu-dk Igang med Ubuntu newbie site

Niels Hansen niels at mboks.dk
Tor Mar 9 21:22:23 GMT 2006

Niels Kjøller Hansen wrote:

>Mht til domænet, så er jeg ved at vende mig til UbuntuLove.dk, så den
>synes jeg vi skal gå videre med. Hvem snakkede du med hos
>Canonical/UbuntuFoundation? Skal jeg gøre mig værdig til
>TeamContact-titlen, eller skriver du til dem igen?

Det ok hvis du fortsætter kontakten. Det er nok meget godt hvis du lige
gør opmærksom på, at det er samme projekt som jeg har skrevet om. Jeg
har lige fået svar i dag, og det er et par uger siden jeg spurgte, så
det er nok en god idé at skrive så hurtigt som muligt!
Du får lige min mail-udveksling med Marilize Coetzee
(trademarks at ubuntu.com). Beklager mit engelsk - det gik lidt hurtigt.
"On Mon, 2006-02-27 at 15:55 +0100, Niels Hansen wrote:

> [...]

Where possible, we ask that Ubuntu related domain ownership be held by
Canonical Limited or a Canonical-authorised organisation. In most cases,
we will sponsor registration fees for approved domains, and leave
technical administrative control in the hands of the website operator.

If you agree to this, please let us know to the domain name, and we will
take it further.

In regards to our Logo and design:

The Ubuntu logo and name are registered trademarks of Canonical. We're
happy to grant permission for you to use the logo under the following
conditions:

 (a) You observe the logo usage rules described on our website at:
     http://www.ubuntulinux.org/ubuntu/TrademarkPolicy ;

 (b) Somewhere on the product you recognise that Ubuntu is a trademark
     of Canonical Limited.

The logo usage rules basically boil down to "use the logo as is -
don't change it" and I don't expect they should cause you any
trouble.

Kind regards
Marilize"

Jeg regner med at vi ses på torsdag så! Håber også at der kommer flere end os to - om ikke andet er der sikkert andre projekter der også kunne diskuteres...

Mvh, Niels