ubuntu-dk Edubuntu-artikler

Peter Lyberth peterjensen84 at gmail.com
Fre Aug 11 15:03:57 BST 2006

Hej og mange tak for mailen.
Nogle rigtig gode artikler, du har fået skrevet! Jeg har faktisk en
artikel om edubuntu i støbeskeen, og vil meget gerne indrage noget fra
dine artikler. Desværre tror jeg, at især artikel 2, bliver en kende for
teknisk, for den almindelige nettips bruger. Men jeg vil meget gerne
komme ind omkring emnet, for så at referere til din artikel.
Er det okay?

Mvh Peter Lyberth