ubuntu-dk Firefox startsiden - små rettelser

M.P. lhademmor at gmail.com
Søn Apr 16 19:31:15 BST 2006

Hej. Dette er min første mail til postlisten, så jeg håber den kommer frem
:-)

Att: Lasse Nielsen.

Jeg har kigget lidt på din oversættelse, rettet enkelte stavvefjel, ændret
"community" til "fællesskab" hvilket jeg mener er den danske version, rettet
"Mailing Listene" til "postlisterne" hvilket er den danske version og ændret
en del store forbogstaver til små for at få dem til at passe bedre ind i
typisk dansk typografi.

Kommentarer er meget velkomne siden dette er mit første arbejde for
dansk-gruppen :-)

Venlig hilsen
Mads Peter Rommedahl

Velkommen til Ubuntu 6.06, Dapper Drake!

Ubuntu Projektet bygger på ideerne omfattet af Ubuntu
filosofien<http://www.ubuntu.com/ubuntu/philosophy>:
at software bør være gratis, at software-værktøjer bør findes på ethvert
sprog, og at folk bør have ret til at redigere deres software på enhver
måde.
Hjælp til Ubuntu:

Man kan søge hjælp til Ubuntu på mange måder.

Vis Ubuntus guides og dokumentation ved at vælge "Hjælp"-punktet fra din
System-menu. Du kan også finde hjælp på det officielle Ubuntu
dokumentations-website <http://help.ubuntu.com/> og Ubuntu-fællesskabets
bidragede dokumentation <https://wiki.ubuntu.com/UserDocumentation>.

Hvis du foretrækker menneskelig kontakt, anbefales det at du bruger
postlisterne <http://lists.ubuntu.com/>, Web
Foraene<http://www.ubuntu.com/community/forums>,
eller chatter med andre brugere i Freenode IRC-kanalen #ubuntu-dk for dansk
support eller #ubuntu for engelsk.

Du kan også få kommerciel
support<http://www.ubuntu.com/support/supportoptions/paidsupport>
.
Deltag i Ubuntu:

Ubuntu-fællesskabet består af software-udviklere, skribenter, oversættere,
grafiske designere og vigtigt af alle: dem som bruge Ubuntu i deres
hverdagsliv. Vi inviterer dig hermed til at gå ind i Ubuntu-fællesskabet og
hjælper med at gøre Ubuntu til et styresystem der bedre passer til dine
behov.

For mere information om at deltage, besøg Ubuntu-fællesskabets
deltagelses-side <http://www.ubuntu.com/community/participate/>!