ubuntu-dk ang. ubuntu og websider

Andreas Lloyd lloydinho at gmail.com
Tor Apr 13 11:28:32 BST 2006

Hej Connie,

velkommen til Ubuntu, og velkommen til den danske mailing liste!

Jeg kan ikke umiddelbart forklare dig, hvorfor 123hjemmeside.dk ikke
skulle virke med din browser, men du kan gøre det nemmere for dig selv
ved at oplyse

1) hvilken version af Ubuntu du bruger (4.10, 5.04 eller 5.10)
2) hvilken browser du bruger (Opera, Firefox, Epiphany, Konqueror eller
en hel femte)

hvilket kan gøre det lettere for folk, der vil hjælpe dig, idet de ved
om du bruger samme udgaver af programmer som de selv gør.

Endnu er der ikke særlig mange, der bruger den danske Ubuntu mailing
liste, så hvis der ikke er nogen her, der er bekendt med
123hjemmeside.dk, så må du, som Lasse foreslog, søge hjælpen andetsteds.
Enten på http://forum.mozilladanmark.dk (hvis det da er Firefox du
bruger, ellers kan du prøve at bruge en af de andre browsere til at åbne
siden med), eller spørg 123hjemmeside.dk-folkene direkte.

Held og lykke med det (og god påske!)

Andreas