S ubuntu-dk GOLDEN LOTTERY WORLD WIDE, FROM: PROMOTION/PRIZE AWARD DEPT., REF: 241918906-076, BATCH: 00189/04, , ATTN: LUCKY WINNER,

ubuntu-dk GOLDEN LOTTERY WORLD WIDE, FROM: PROMOTION/PRIZE AWARD DEPT., REF: 241918906-076, BATCH: 00189/04, , ATTN: LUCKY WINNER,

Niels Kjøller Hansen niels.k.h at gmail.com
Søn Nov 20 06:35:41 CST 2005

Hans er nu frameldt listen, og jeg beklager de gener han og os andre har
været udsat for i forbindelse med denne fejl (som jeg stadig ikke helt
forstår, hvordan er sket uden Hans' eksplicitte tilmelding). Jeg har
haft rigtigt travlt i den sidste uge og har derfor ikke kunne rette den
tidligere. Jeg beklager endnu engang til listen og til Hans.

mvh
Niels Kjøller Hansen, Liste-admin