S ubuntu-dk GOLDEN LOTTERY WORLD WIDE, FROM: PROMOTION/PRIZE AWARD DEPT., REF: 241918906-076,BATCH: 00189/04,,ATTN: LUCKY WINNER,

ubuntu-dk GOLDEN LOTTERY WORLD WIDE, FROM: PROMOTION/PRIZE AWARD DEPT., REF: 241918906-076,BATCH: 00189/04,,ATTN: LUCKY WINNER,

HC hc at no-xp.com
Lør Nov 19 10:05:32 CST 2005

Jeg er den Hans, som I nu synes at *grine af*.. efter højtideligt at
være blevet lovet ikke at få sin e-mail addresse videregivet.
Jeg ved ikke hvem I er, men hvis jeg fortsat er på en mailingliste MOD
MIN tilladelse og nu efter at jeg har anmodet jer om at fjerne mig, må
jeg forsøge at værne mig på anden måde.
Jeg vil naturligvis ikke acceptere "SPAM-MAIL"

*Hans Gejlsbjerg*

PS! Denne e-mail er en reaktion på atter en spam mail fra jer.!

Et HTML-vedhæftelse blev fjernet...