S ubuntu-dk GOLDEN LOTTERY WORLD WIDE, FROM: PROMOTION/PRIZE AWARD DEPT., REF: 241918906-076,BATCH: 00189/04,,ATTN: LUCKY WINNER,

ubuntu-dk GOLDEN LOTTERY WORLD WIDE, FROM: PROMOTION/PRIZE AWARD DEPT., REF: 241918906-076,BATCH: 00189/04,,ATTN: LUCKY WINNER,

Søren Hansen sh at linux2go.dk
Lør Nov 19 09:24:51 CST 2005

fre, 18 11 2005 kl. 07:50 +0100, skrev Hans Christian Andersen:
> Hej Søren,
> Jeg synes, du skulle indvi også alle andre modtagere på listen, hvordan
> du svarede på Hans´ humoristiske reaktion på tilbuddet om de mange
> penge. Sjovt nok skal jeg også have 150.000 euro!

Hehe.. Det er tydeligvis mig, der har dummet mig her. Mit spam-filter
spiste den oprindelige mail, så jeg troede nogen havde skrevet til Hans
fra ubuntu-dk-mailinglistens e-mail-adresse.
Jeg skrev blot til Hans, at det ikke var Ubuntu, der havde sendt ham
den, og at Ubuntu under ingen omstændigheder burde have fået hans
e-mailadresse for at lade ham downloade Ubuntu.

--
| Soren Hansen    | Linux2Go                  | http://Linux2Go.dk/ |
| Seniorkonsulent | Lindholmsvej 42, 2. TH    | +45 46 90 26 42     |