S ubuntu-dk SV: Spam

ubuntu-dk SV: Spam

Tonny Bo Christensen tonnyboantichrist at yahoo.dk
Lør Nov 19 04:28:37 CST 2005

Hej Carsten.
  Jeg ved heller ikke hvorfor alle disse spams kommer. Men da jeg har  haft denne mail i cirka to år og ikke fået den slags lort før nu, er  det da lidt ærgerligt.
  Skidt-pyt, nogle vil jo "bare" lave lidt "sjov"!

  Med de venligste hilsner Tonny Bo

 ubuntu-dk at lists.ubuntu.com

For at til- eller framelde dig listen via World Wide Web, gå ind på:
eller send en e-mail til
 ubuntu-dk-request at lists.ubuntu.com
med ordet 'help' i emnefeltet eller som indhold.

Du kan kontakte den ansvarlig(e) person(er) for listen på
 ubuntu-dk-owner at lists.ubuntu.com

Når du svarer på e-mail til listen, ændre da venligst emnefeltet sådan
at det er lidt mere beskrivende end bare "Re: Indhold af ubuntu-dk
sammendrag..."

Dagens emner:

   1. Hvorfor kommer alle disse spammails til Ubuntu-DK-listen
      (Carsten Agger)

Message: 1