ubuntu-dk ubuntuforums.dk

Søren Hansen sh at linux2go.dk
Fre Dec 30 11:07:25 GMT 2005

On Fri, 2005-12-30 at 02:45 +0100, Thavarajah Sabanathan wrote:
> Jeg har idag købt domainet ubuntuforums.dk, jeg regner med at jeg vil
> installer v-bulletin på siden, funktionen på siden skal være ligesom
> ubuntuforums.org men bare på dansk.

Jeg bryder mig ikke om dit valg af v-bulletin. Jeg har ikke noget
teknisk imod v-bulletin (jeg har faktisk aldrig brugt det), men jeg
synes det er en dårlig idé at bruge proprietært software til at
diskutere fri software. Det sender et dårlig signal.

Jeg har en form for antipati mod hele det her forum-koncept, så jeg er
ikke den bedste til at udtale mig om alternativer til v-bulletin, men
hvis du fandt noget forum-software, der bruge en NNTP-server som
backend, som man også som bruger kunne vælge at connecte til, så var jeg
solgt!

--
| Soren Hansen    | Linux2Go                  | http://Linux2Go.dk/ |
| Seniorkonsulent | Lindholmsvej 42, 2. TH    | +45 46 90 26 42     |