ubuntu-dk Udvidelse af Wiki-side

Niels Kjøller Hansen niels.k.h at gmail.com
Fre Aug 12 17:15:07 CDT 2005

> Absolut. Udvid gerne til wiki'en. I øvrigt: Jeg har været inaktiv
> siden... ja, jeg husker ikke hvor længe... og jeg vil ikke have
> overskud til nogen form for deltagelse fremover pga. ekstremt work load
> på mit arbejde. Således bør en anden en jeg være listmaster. Anyone?

Jeg overtager gerne. Jeg går ikke ud fra at der er så pokkers meget
arbejde i netop den del.

I samme åndedrag ville jeg også høre om nogen havde noget imod at jeg
blev Team Contact? Hvis der er andre kandidater kan vi fint have en
afstemning. Jeg ved godt at jeg ikke er så pokkers aktiv, men udfra
mailing-listen at dømme, så er der ikke så mange der er det. Mit
hovedformål på holdet er først og fremmest advocacy, selvom jeg da er
ved at sætte mig ind i Python. Jeg har lige et halvt år, hvor jeg ikke
har andet for end at skrive min bachelor, så jeg har pt. masser af tid.
Derefter har jeg ca. ligeså meget tid som enhver kandidat-studerende -
hvor meget det er, er jeg ikke sikker på, men jeg forestiller mig ikke
at det at være team contact er et fuldtidsjob.

--
Niels Kjøller Hansen
e-mail: niels.k.h at gmail.com
jabberID: nkh at jabbernet.dk