ubuntu-dk Udvidelse af Wiki-side

Frederik Dannemare frederik at dannemare.net
Fre Aug 12 05:07:39 CDT 2005

On Thursday 11 August 2005 12:02, Niels Kjøller Hansen wrote:
> I den ånd at LoCo team betyder mere end L10n, ville jeg lige høre om
> det var acceptabelt at jeg udvidede
> https://wiki.ubuntu.com/DanishTeam med lidt tekst om at man sagtens
> kan deltage med andet end
> oversættelse, ligesom lidt info om hvor man kan få dansksproget hjælp
> til installation mv.

Absolut. Udvid gerne til wiki'en. I øvrigt: Jeg har været inaktiv
siden... ja, jeg husker ikke hvor længe... og jeg vil ikke have
overskud til nogen form for deltagelse fremover pga. ekstremt work load
på mit arbejde. Således bør en anden en jeg være listmaster. Anyone?
--
Frederik Dannemare | http://sentinel.dk | http://linuxworlddomination.dk
http://qa.debian.org/developer.php?login=Frederik+Dannemare