ubuntu-dk Udbredning af Ubuntu

Niels Kjøller Hansen niels.k.h at gmail.com
Ons Aug 10 19:35:10 CDT 2005

Jeg tænkte at jeg ville prøve at udvide det danske LoCo team, sådan at
det strækker sig udover oversættelse.

Jeg tænkte om man skulle prøve at arrangere en uddeling af CD'er på
diverse caféer, pizzaria'er mv.

Mange steder kan man sagtens få lov til at lægge en masse sedler med
reklamer for koncerter, fester og andre events, så hvorfor ikke en
stak CD'er? Man kunne lægge en lille seddel i hver af CD'erne, der (på
dansk) beskrev hvad man havde i hænderne, og hvor man kan få mere
information og evt. hjælp til installering.

Lige så snart jeg har overstået min reeksamen, går jeg glædeligt igang
med at forfatte/designe et lille velkomstbrev.

Måske det ville være smart at vente til Breezy kom ud, da Hoary
efterhånden synger på sidste vers...

Det jeg ser vi skal have snakket om er:
* Hvem dækker hvor?
* Hvor mange CD'er skal der lægges hvert sted, og hvor mange skal vi
have bestilt?

Jeg kommer personligt fra Vesterbro, København, så der kan jeg nok
dække. Hvor kommer folk fra?

Jeg tænker at man kan nøjes med at lægge fire-fem CD'er hvert sted
(selvfølgelig efter behov). Det er nok til at det ser ud af noget, og
man kan jo altid fylde op, hvis man tilfældigvis skulle opdage at der
var et sted der var løbet tør...

Hvis der er interesse for det her projekt, vil jeg meget gerne være tovholder.

mvh
Niels