Δημιουργία Σωματίου για προώθηση του ΕΛ/ΛΑΚ στην Κύπρο

Theodotos Andreou theo at ubuntucy.org
Fri Sep 5 11:22:02 UTC 2014

On 05/09/2014 01:43 μμ, Simos Xenitellis wrote:

> <theodotos.andreou at cut.ac.cy <mailto:theodotos.andreou at cut.ac.cy>>:

>     Ο λόγος που βάλαμε και τα δύο είναι για να αποφύγουμε τις
>     συζητήσεις τύπου "Ελεύθερο εναντίον Ανοικτού Κώδικα". Εδώ στην
>     Κύπρο μια χούφτα είμαστε και με το ζόρι υπερβήκαμε τα 20 άτομα που
>     χρειάζονται για να εγγραφεί το σωματείο. Οπότε δεν μας παίρνει να
>     χωριστούμε σε Ελεύθερους και Ανοικτούς.
>

> Δεν είναι θέμα «διαχωρισμού», είναι θέμα ευκολότερης και απλούστερης
> επικοινωνίας με τον κόσμο. Το όνομα «Ελεύθερο λογισμικό» θα περιγράφει
> όλο το λογισμικό που είναι free ή open-source.
Ναι αλλά αν οι μισοί είναι ιδεολόγοι και επιμένουν σε ελεύθερο και οι
άλλοι μισοί επαγγελματίες και επιμένουν ανοικτό, πρέπει να βρεθεί ένας
συμβιβασμός. Είναι κρίμα αυτή η, κατ' εμένα, πανάρχαια και ανούσια
διαμάχη να διαλύσει την κοινότητα και την δουλειά που κάνουμε τόσα
χρόνια. Ο όρος ΕΛ/ΛΑΚ είναι πιστεύω ένας καλός συμβιβασμός.

>     Για το "Κύπρου" ίσως να έχεις δίκαιο. Αλλά και η Εταιρία  ΕΛ/ΛΑΚ
>     δεν αναφέρει τοποθεσία. Φαντάζομαι επειδή η εγγραφή της εταιρίας
>     έγινε στην Ελλάδα αυτό ίσως να εννοείται.
>

> Για τη ΜΚΟ «Εταιρία ΕΛ/ΛΑΚ», τα ιδρυτικά μέλη ήταν κατά βάση
> εκπρόσωποι εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και δεν γνωρίζω να υπήρξαν άτομα
> από το χώρο του ελεύθερου λογισμικού.
> Υπάρχουν πράγματα που θα μπορούσαν να γίνουν καλύτερα, είναι ωστόσο
> μια ξεχωριστή ΜΚΟ με το δικός της δρόμο.
Εμείς δεχτήκαμε μια φορά επίσκεψη από ένα από αυτούς, ο οποίος ήρθε και
στην Κύπρο σε μια από τις συναντήσεις μας και μια χαρά άτομο του
Ελεύθερου Λογισμικού μου φάνηκε. Άσε που μας στέλνουν κατά καιρούς, με
δική τους πρωτοβουλία, ενημερωτικό υλικό για το ΕΛΛΑΚ, την wikipedia,
τις άδειες CC... Το ότι συμμετέχουν και τα Πανεπιστήμια μάλλον θετικό
μου ακούγεται. Μακάρι να το έκαναν και οι δικοί μας. Δεν ξέρω γιατί
κάποιοι είναι τόσο αρνητικοί έναντι στην εταιρία ΕΛΛΑΚ. Τι ακριβώς είναι
το παράπονο; Πραγματικά δεν έχω καταλάβει ακόμη.

> [...]
>     προσωπικά προτιμώ να μην γίνει καμία άλλη αλλαγή για να στείλουμε
>     το καταστατικό και να τελειώνουμε.
>

> Αυτό που καταλαβαίνω, είναι ότι η σημασία του σωματείου είναι στην
> επικοινωνία, με χρήση π.χ. δελτίων τύπου, με διάφορους φορείς.
> Είναι καλό να δοθεί μια έμφαση στην επιλογή του ονόματος και το πως θα
> ταιριάζει σε ένα πρότυπο δελτίο τύπου. Δηλαδή, αναφορά του ονόματος
> του σωματείου, περιγραφτεί του τί κάνει, και χρήση του ονόματος του
> σωματείου στο κείμενο. Ο στόχος είναι να γράφουν τρίτοι για το
> σωματείο, π.χ. «Σύμφωνα με το Σωματείο Ελεύθερου Λογισμικού Κύπρου, η

Εγώ προσωπικά προτιμώ το κοινότητα επειδή εκφράζει ακριβώς αυτό που
είμαστε και αυτό που θέλουμε να είμαστε. Αν υπάρχει διαφορετική άποψη
μπορεί όποιος θέλει να βάλει την εισήγηση του στο Loomio και αν η
κοινότητα αποφασίσει να το αλλάξουμε το αλλάζουμε:

https://www.loomio.org/g/h1BjgZMm