Theodotos Andreou wants you to join a discussion on Loomio

Theodotos Andreou (Loomio) notifications at loomio.org
Sat Jul 12 11:02:27 UTC 2014

You've been invited to participate in the discussion: Example Discussion: Welcome and introduction to Loomio

Theodotos Andreou says:

Αγαπητοί φίλοι σας χαιρετώ,

Το καταστατικό είναι έτοιμο και μπορείτε να το βρείτε εδώ:
https://www.ubuntucy.org/forum/download/file.php?id=186

Οι ορισμοί βρίσκονται εδώ:
https://www.ubuntucy.org/forum/download/file.php?id=187

Επειδή υπάρχουν αρκετές εισηγήσεις για βελτιώσεις είναι σημαντικό να βρεθούμε όλοι μαζί σε μια πλατφόρμα λήψης αποφάσεων, για να επικυρώσουμε το καταστατικό πριν πάει οριστικά στον δικηγόρο για την δημιουργία του σωματείου

Έχω φτιάξει ένα group της κοινότητας στο Loomio. Νομίζω το καλύτερο είναι να μεταφέρουμε όλες τις εισηγήσεις που αφορούν το καταστατικό εκεί για να υπάρχουν συγκεντρωμένες όλες μαζί. Μετά θα αποφασίσουμε τι μένει και τι φεύγει και τέλος θα επικυρώσουμε το τελικό αποτέλεσμα.

Νομίζω είναι η καλύτερη ιδέα γιατί με το mailing list και το φόρουμ δεν είναι εύκολο να γίνει αυτή η δουλειά

Λοιπόν κάνετε ένα λογαριασμό στο loomio.org και ελάτε στο group της κοινότητας εδώ:

https://www.loomio.org/g/h1BjgZMm/

Είναι σημαντικό να φέρουμε όλους τους ενδιαφερόμενους στο loomio για να μην αποφασίζουμε μόνο πέντε-εξι άτομα για όλη την κοινότητα.

Κάνω λοιπόν έκκληση σε όλους όσους έχουν ενδιαφερθεί για την κοινότητα ΕΛ/ΛΑΚ Κύπρου να έρθουν στην σελίδα μας στο loomio και να αποφασίσουμε οριστικά για το καταστατικό.

Φιλικά

Θεόδοτος

Join the discussion
http://loomio.org/invitations/46bf737b5f18bbecfddf