Re: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: Είναι διαθέσιμο το Ubuntu 13.04 (raring)!

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Mon Apr 29 13:38:15 UTC 2013

2013/4/28 Savvas Radevic <vicedar at gmail.com>

> Να αρχικοποιήσουμε εννοείς να κάνουμε format; Επειδή εμένα κατά την
> εκκίνηση λέει πως δεν βρίσκει το encrypted swap, αλλά μετά από λίγο
> συνεχίζει μόνο του. Φαίνεται πως το ενεργοποιεί λίγο αργότερα.
>
> $ swapon -s
> Filename                Type        Size    Used    Priority
> /dev/mapper/cryptswap1 partition    2577404    0    -1
>

> (ναι, αρχικοποίηση == format/mkswap/κτλ)

Η πηγή μου ήταν το https://wiki.ubuntu.com/RaringRingtail/ReleaseNotes και
η παράγραφος
«When using installer to upgrade or reinstall an existing installation with
encrypted swap, the installer may fail to reuse the partition. A warning
will be shown, however the installation can be completed. The installed
system will not have swap activated and users are advised to recreate swap
on their systems. Please see advice about adding and activating swap at:
https://help.ubuntu.com/community/SwapFaq (LP:
#1172002<https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/ubiquity/+bug/1172002>
)»

Όταν η κατάτμηση εναλλαγής είναι κρυπτογραφημένη, τότε το κλειδί της
κρυπτογράφησης επιλέγεται τυχαία κάθε φορά ή έχει μια τιμή που είναι γνωστή
στον χρήστη (δηλαδή προκύπτει από τον κωδικό του χρήστη);
Διότι αν το κλειδί επιλέγεται τυχαία σε κάθε εκκίνηση, τότε είναι εφικτό να
μπορεί να ενεργοποιηθεί η κατάτμηση εναλλαγής αυτόματα, σε αντίθεση με την
πληροφορία στα release notes.

Σίμος