Re: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: Είναι διαθέσιμο το Ubuntu 13.04 (raring)!

Savvas Radevic vicedar at gmail.com
Sun Apr 28 19:46:06 UTC 2013

2013/4/26 Simos Xenitellis <simos.lists at googlemail.com>

> α. Αν είχαμε κρυπτογραφημένη κατάτμηση εναλλαγής (encrypted swap), τότε
> μετά την εγκατάσταση/αναβάθμιση χρειάζεται να αρχικοποιήσουμε την κατάτμηση
> ξανά ώστε να είναι χρησιμοποιήσιμη.

Να αρχικοποιήσουμε εννοείς να κάνουμε format; Επειδή εμένα κατά την
εκκίνηση λέει πως δεν βρίσκει το encrypted swap, αλλά μετά από λίγο
συνεχίζει μόνο του. Φαίνεται πως το ενεργοποιεί λίγο αργότερα.

$ swapon -s
Filename                Type        Size    Used    Priority
/dev/mapper/cryptswap1 partition    2577404    0    -1