Re: Ερώτημα για Release Party για το Ubuntu 12.10

George Christofis geochr22 at gmail.com
Mon Oct 22 12:46:10 UTC 2012

Εξαιρετικά νέα από Λευκωσία...
Νομίζω ότι δε χρειάζεστε κάτι άλλο, έχετε ήδη αποφασίσει ότι θα κάνετε μία
συνάντηση με αφορμή το release party!

Μένει τώρα να ορίσετε ημερομηνία και τόπος συνάντησης!

Το παράδειγμα της Λευκωσίας ας το ακολουθήσουν και άλλες πόλεις!

Στις 22 Οκτωβρίου 2012 3:38 μ.μ., ο χρήστης Andreas Constantinides (MegaHz)
<megahz at megahz.org> έγραψε: