Re: (Δεν) ξέρω τί κάνατε τον τελευταίο.. Μάρτιο!

George Hadjikyriacou ghadjikyriacou at yahoo.com
Sat Mar 28 17:35:01 GMT 2009

Εγώ Σάββα τα κλασσικά εδώ και ένα χρόνο ασχολούμαι με το Arduino (Open Software/Hardware), γράφοντας κάποια Tutorial για αυτή τη μικρή αλλά με πάρα πολλές δυνατότητες πλακέτα (παράλληλα δοκιμάζω και τις αντοχές της :) ... ειμαι ειδικός στα crashtest) ... Σε λίγο καιρό θα δημοσιεύσω τα κείμενα (συνολικά 6) και στο blog μου. Αν μου επιτραπεί το spam, στο ghadjikyriacou.blogspot.com
Φυσικά ασχολούμαι όπως πολλοί άλλοι, και με το support νέων χρηστών στο Linux (εγκατάσταση, service, βοήθεια, κτλ)

Χ.Γ