Απάντηση! Συναιχήστε το έργο σας και μή τα παρατήσεται ποτέ!

ziotras panos zioscx at yahoo.gr
Sun Feb 15 20:45:15 GMT 2009

Ενα μεγάλο μπράβο σας παιδιά που συναιχίζεται να ενημερώνεται το κόσμο
για τα linux και πιό συγκεκρ. το Ubuntu. Ελπίζω να απαντήσουν θετικά
απο το υπουργείο και να μπούν τα ubunu στα σχολεία.Πραγματικά αξίζουν!

Μήπως ξέρει κάποιος πώς μπορώ να βάλω οδηγούς για την nVidia FX 5500 στον υπολογιστή μου, φυσικά με λειτουργικό ubuntu;

Παρακαλώ πολύ άν ξέρει κάποιος κάτι άς μου απαντήσει (θα' ταν καλό στα
Ελληνικά γιατί απο Αγγλικά δέ τα πάω πολύ καλά και με όσο το δυνατόν
πιό εύκλα λογάκια) γιατί είμαι πολύ νέος στη κοινότητα της Ubuntu Linux.

Σας ευχαριστώ εκ' τον προτέρων και ελπίζω να σας ακούσουν οι ανθρώποι
του υπουργείου και να μπούν επιτέλους στους υπολογιστές των σχολείων.

Με εκτίμηση Παναγιώτης!

zioscx

Χρησιμοποιείτε Yahoo!;
Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύματα (spam); Το Yahoo! Mail
διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών
μηνυμάτων http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr