(Δεν) ξέρω τί κάνατε τον τελευταίο.. Απρίλιο!

Savvas Radevic vicedar at gmail.com
Thu Apr 30 06:37:32 BST 2009

Source:
https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-cy/2009-April/000243.html
Subject: I (don't) know what you did last.. April!

Θα ηθελα να σας καλωσορίσω σε μια ακόμη περίφημη ευκαιρία για να
αποδείξουμε τη δέσμευσή μας στην κοινότητα ανοικτού κώδικα!

Όπως έχω υποσχεθεί, σας ζητάω (ναι, από όλους εσάς) να απαντήσετε
σ'αυτό το μήνυμα και να αναφέρετε απλά πως βοηθήσατε με τον δικό σας
ξεχωριστό τρόπο την κοινότητα ανοικτού κώδικα - ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ τρόπος
και να είναι αυτός! Θα υπάρχει στήλη ειδικά για τα ΔΙΚΑ ΣΑΣ νέα, στη
λεπτομερής μηνιαία αναφορά (".pdf") - ε λοιπόν, σ'αυτή ειδικά τη στήλη
θα μπορούμε να προσθέσουμε οποιαδήποτε δραστηριότητα έχετε αναλάβει
γι'αυτό το μήνα που πέρασε.

Ας περάσουμε στα σημαντικά σημεία όμως:
- Τι θεωρείται ως συνεισφορά (κατάλληλη γι'αναφορά);
Οτιδήποτε έχετε φτιάξει, αναφέρει, δημιουργήσει και είναι είτε είναι
σχετικό με ανοικτό κώδικα, από την καθημερινή ζωή είτε όχι!
Απλά παραδείγματα καθημερινής ζωής είναι όπως το "Έχω πείσει και
καλέσει 5 φίλους μου να παραστούν στην τάδε εκδήλωση ανοικτού κώδικα",
είτε "Έχω παρουσιάσει και εγκαταστήσει το ubuntu λειτουργικό σύστημα
σε δύο φίλους μου".

Φαντάζομαι πως ολόκληρη η ομάδα θα ξετρελαθεί με τις μινι-αναφορές
προσωπικών κατορθωμάτων!

[b][size=150]Απλά απαντήστε σ'αυτό το θέμα και θα τα συλλέξω από εδώ![/size][/b]

- Κανόνες; Δεν υπάρχουν! :-)

Φιλικά,
Savvas Radevic
aka medigeek