Re: (Δεν) ξέρω τί κάνατε τον τελευταίο.. Μάρτιο!

LOUKAS SOTIRIOU sotloykas at yahoo.com
Wed Apr 1 13:00:18 BST 2009

Τι έχω κάνει :
Εγκατέστησα σε 2 υπολογιστές Ubuntu
Εχω ενθαρρύνει σε καμία 10 ρια άτομα να δοκίμασουν το λογισμίκο μέσω paralels
Εκ βάθος ψυχής απολόγουμε για την μηδαμινή συνισφόρα μου τον τελευταίο χρόνο στην κοινότητα αλλά λόγο πολλών προσοπικών (προβλήματων υγείας και επαγγελματίκων )δεν μπορόυσα να παραστώ σε κάμια εκδήλωση της κοινότητας η συμμετόχη σε κάποιο project !