[U-co] Necesito sugerencias

Javier guraaru en gmail.com
Mar Nov 18 15:41:48 GMT 2008

te recomindo
puppylinux

la instale felismente en un ibm tinkpad con 256 de ram y procesador
pentium 3 a 600 mh
el iso solo pesa 90 megas , es instalable facilmente en una usb de una
giga como minimo y es verdaderamente facil de usar tiene como gestor de
ventanas jwm

Description and Download

JWM is a window manager for the X11 Window System. JWM is written in C and
uses only Xlib at a minimum. The following libraries can also be used if
available:
libXext for the shape extension
libXext for the render extension
libXinerama for Xinerama support
libXpm for XPM backgrounds and icons
libjpeg for JPEG backgrounds and icons.
libpng for PNG backgrounds and icons
libxft for antialiased and true type fonts
libfribidi for right-to-left language support

It can support some MWM, GNOME, and WM Spec hints.

en modo live cd consume alrededor de 80 megas de ram y en funcionamiento
apenas 10

--
Usando el novísimo cliente de correo de Opera: http://www.opera.com/mail/