[ Ubuntu-cm ] Appel a participation pour la release de Douala

Valerys JOUOGUEP jvalerys at gmail.com
Fri Nov 27 15:06:49 GMT 2009

Bjr Joben comme promis j'ai publier le howto de la config du CTPHONE
sous ubuntu dans le wiki.
https://wiki.ubuntu.com/CameroonianTeam/Howto/InternetWithCamtel

Passe le message à la communauté de limbé. Je voudrait aussi signaler
a septox que j'y suis arrivé bien que n'étant pas tres habitué u wiki

Porte toi bien

2009/11/26 joben bison <jobenbissong at gmail.com>

> Hi all,
>
> I believe if nobody is reacting in view of the Release Party it is
> because we are not kept updated on the progress made by each person on
> their various assigned tasks.
>
> It is certain that the Release Party is a community thing whereby each
> and everyone has to contribute to its success. But we are all apart,
> living in different places and carrying out different activities,
> leaving the mailing list as our only point of connection.
>
> The mailing list is our only place to keep-up with dailly happenings.

> [...]

JOUOGUEP Valerys
+237 99 96 72 75
+237 33 02 02 66