[ Ubuntu-cm ] Internet sur Ubuntu avec CTPhone ou Bindi Box [Ringo]

Rv Djia djia777 at gmail.com
Tue Jul 28 18:16:31 BST 2009

Ok Willy. En fait le eBooks était contenu dans un lot de livres que j'ai sur
grâce à un torrent il ya un moment déja. Je ne pense pouvoir retrouver le
torrent, mais voici les infos sur le livre.

Linux Troubleshooting Bible  by Christopher Negus and Thomas Weeks
ISBN:076456997X John Wiley & Sons © 2004 (598 pages)

Using Fedora Core Linux and Red Hat Enterprise Linux examples, this guide
offers many step-by-step procedures and tools to resolve Linux hardware
incompatibilities and system conflicts commonly found in workstation, server
and networking environments.