[ubuntu-cl] Ubuntu-cl new LoCo Contact

Mauricio Peñaloza S. espacio.tiempo en vtr.net
Jue Nov 26 03:14:27 GMT 2009

Hello everybody!
Well, after a couple of months as the LoCo Cotact of Ubuntu Chile, i'm
very pleased to give the charge in very good hands!

Yes, i'm talking about Cristian Barahona (aka cristianvirtual), he's one
of our Council Member, and the most important thing a very good person.

I hope he will make a good job with the help of all of us.

====
Hola estimad en s,
Cumpliendo con lo necesario tras mi periodo como LoCo Contact (fue corto
pero uno nunca sabe las vueltas de la vida), paso a presentar a quien me
sucede en el cargo.

Tal como pueden ver mi reemplazante es Cristian Barahona
(cristianvirtual), miembro de nuestro Concilio y lo mas importante una
buena persona.

Espero ser util en cualquier momento y les agradezco todo a tod en s.

Atentamente,
--
Mauricio Peñaloza S.
Mob: +56 9 9676 3414