[Ubuntu-cat] Btrfs o Ext4?

miquel a adroer.cat miquel a adroer.cat
diu gen 30 15:56:04 UTC 2022

Hola Walter.
Si ho he entès bé, quan dius que vlm les fa en un moment, vols dir modificar particions? Això m interessa molt perquè sovint canvio de distro perquè m'agrada provar les novetats. Llavors modifico particions prou sovint.

A tots els que heu respòs gràcies.
De moment ja he instal.lat amb Btrfs. A veure com anirà.

Per la propera provaré Ext4 amb LVM.

Salut i gràcies pels comentaris.
--
 Enviado con Tutanota, el correo seguro y sin publicidad.

30 ene 2022 16:39 por walter.garcia a upf.edu: