[Ubuntu-cat] Fer una instal·lació neta.

Joan Inglada Roig joan.inglada a gmail.com
div mar 26 19:43:00 UTC 2021

reenvio la imatge amb més definició.

Salutacions
Aquest missatge no l'ha analitzat cap antivirus en origen; està enviat des
d'un sistema GNU/Linux i és poc probable que contingui programari maliciós.

Missatge de Joan Inglada Roig <joan.inglada a gmail.com> del dia dv., 26 de
març 2021 a les 20:38: