[Ubuntu-cat] La versió 20.04 no munta la partició de dades a l'arrencada

Joan Inglada Roig joan.inglada a gmail.com
dis mar 6 22:20:03 UTC 2021

Bona nit,

Tinc el sistema operatiu en una partició i les dades en una altra i la
versió 20.04 no munta la partició de dades a l'arrencada, cosa que si em fa
i m'ha fet sempre, arrencant amb la versió 18.04, que tinc en una altra
partició.
Què cal fer per solucionar-ho?

Salutacions,

Joan Inglada

Aquest missatge no l'ha analitzat cap antivirus en origen; està enviat des
d'un sistema GNU/Linux i és poc probable que contingui programari maliciós.