[Ubuntu-cat] zoom, jitsi i facebook

Joan Inglada Roig joan.inglada a gmail.com
dll mar 1 12:04:25 UTC 2021

Ho faré. Gràcies.

Salutacions
Aquest missatge no l'ha analitzat cap antivirus en origen; està enviat des
d'un sistema GNU/Linux i és poc probable que contingui programari maliciós.

Missatge de Walter Garcia-Fontes <walter.garcia a upf.edu> del dia dl., 1 de
març 2021 a les 12:38: