[Ubuntu-cat] zoom, jitsi i facebook

Joan Inglada Roig joan.inglada a gmail.com
dll mar 1 09:20:09 UTC 2021

Gràcies dvd.
Veig tots els vídeos de YouTube i altres i vídeos a la carta de TV3, etc.
El que no vaig dir és que amb el Zoom, quan som només dues persones llavors
funciona el vídeo, però en afegir-se més gent, se'm bloqueja el vídeo, però
puc seguir la reunió amb la veu i hi poso la meva foto i així em "veuen".
Tinc "Fibra 100 PARLEM". Ho dic perquè he sentit queixes de Parlem, en el
sentit de que tenen contractat amb MasMóbil només un 10% de les línies que
tenen contractades amb clients i no se si això pot afectar.

Salutacions
Aquest missatge no l'ha analitzat cap antivirus en origen; està enviat des
d'un sistema GNU/Linux i és poc probable que contingui programari maliciós.

Missatge de l'adreça <dvd a enlloc.org> del dia dg., 28 de febr. 2021 a les
11:04: