[Ubuntu-cat] Certificat T-cat-p

Walter Garcia-Fontes walter.garcia a upf.edu
div maig 29 15:32:57 UTC 2020

Hola,

A la meva feina, que és part de l'administració pública catalana, em
demanen que m'instal·li un certificat t-cat-p per signar
documents. Les instruccions que m'envien (i la persona que m'ho envia
m'ho recomana explícitament) són per a Windows.

Jo he instal·lat el certificat, sembla que correctament, al Chromium (el
Firefox no el veu). Em diuen també que he d'instal·lar una programa que
es diu Safesign, del qual hi ha un deb instal·lable a la pàgina de la
Generalitat, però antic. A la meva versió actual d'Ubuntu en
instal·lar-lo em diu que les dependències no se satisfan, i no
m'estranya, sembla ser per a l'Ubuntu 16.04.

Algú fa servir aquest certificat per signar documents des de Linux?
Alguna recomanació?

--
Walter Garcia-Fontes
L'Hospitalet de LLobregat